ქალი, სპორტული სამოსი და ჯანმრთელობა - მკურნალი.გე
რუბრიკები
ოჯახის მკურნალის ანონსი
კითხვა-პასუხი
ქალი, სპორტული სამოსი და ჯანმრთელობა
ქალი, სპორტული სამოსი და ჯანმრთელობა
ვარჯიშის დროს - სამკურნალო ფიზკულტურა იქნება, ტანვარჯიში, ფიტნესი თუ სხვა, ისე უნდა გეცვათ, რომ თავს კომფორტულად გრძნობდეთ, კანი სუნთქავდეს, დაცული იყოს წყლის ბალანსი და ა.შ. ბევრი ნატურალური ქსოვილის სპორტულ ტანსაცმელს ამჯობინებს და უსაფუძვლოდ უფრთხის სინთეზურ ქსოვილებს. არადა, დღეს სპორტში უფრო ხარისხიანად ბამბანარევი ხელოვნური მასალები - ლაიკრა, პოლიესტერი, საპლესკო, ელასტინი მიიჩნევა. ეს ქსოვილები შესანიშნავად იწოვს ტენს (ოფლს) და არ ტოვებს უსიამოვნო სუნს.
რაც შეეხება თეთრეულს, ფუმფულა ქალებს უნდა ეცვათ სპორტული ბიუსტჰალტერი, პატარა მკერდის მქონეთ კი შეუძლიათ ელასტიკური შიგნითა ტოპის ჩაცმა. გეტრები
და სამაჯურები მხოლოდ ლამაზი აქსესუარები როდია. გეტრები ხელს უწყობს წვივის კუნთების სწრაფ გახურებას, სამაჯურები კი დაჭიმვისგან იცავს მაჯებს.

ძალიან საჭირო ნივთია პულსის სიხშირის მზომი ხელსაწყოც. ის გიჩვენებთ, ვარჯიშობთ სათანადო დატვირთვითა და ინტენსივობით თუ დროს უქმად კარგავთ. კრიტიკული დღეებისთვის არსებობს დამატებითი დამცავი ფენის მქონე სპეციალური ჰიგიენური
საფენები, მათი წყალობით მშვიდად ივარჯიშებთ. სირბილის მოყვარულებს დასჭირდებათ სქელძირიანი ფეხსაცმელი, ტერფის დამჭერი რელიეფური ფუძით. კიდევ ერთი: სირბილისთვის განკუთვილი სპორტული ფეხსაცმელი დამზადებული უნდა იყოს მტკიცე, მაგრამ ჰაერგამტარი მასალისგან, რომ ფეხი არ გაოფლიანდეს. ჰაერზე ვარჯიშის დროს, განსაკუთრებით - სიცივეში, მართებული იქნება თერმოთეთრეულის ხმარება. ის არა მარტო შესანიშნავად ათბობს, ეფექტურადაც იწოვს ტენს, მოსახერხებელია და იცავს გაციებისგან.


თუ აკვააერობიკას მისდევთ


უპირველესად დაივიწყეთ ბიკინი და შეიძინეთ სპორტული საცურაო კოსტიუმი. ტანსრულმა ქალებმა უმჯობესია შერწყმული კოსტიუმი ჩაიცვან ელასტიკური კორსეტით. არ შეიძლება აუზში უქუდოდ ჩასვლა! არ არის აუცილებელი მოდური სილიკონის ქუდის შეძენა - გამოდგება რეზინის საცურაო ქუდიც. გამოყენებამდე დაამუშავეთ მისი კიდეები კონდიციონერით. რეკომენდებულია საცურაო სათვალის გამოყენებაც - ქლორიანი წყალი ზოგჯერ თვალებს აღიზიანებს, სათვალე კი იცავს მათ.


დაიცავით წყლის ბალანსი


აქტიურად ცხოვრობთ? იზრუნეთ, რომ მუდამ თან გქონდეთ ბუნებრივი, მინერალური წყლის ბოთლი. ვარჯიშის დროს წყლის ბალანსის დასაცავად მინერალური წყლის სმა აუცილებელია, რადგან ინტენსიური ფიზიკური დატვირთვისას წყლის დანაკარგი მნიშვნელოვანია.
კომენტარი არ გაკეთებულა
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას,სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.
რეკომენდირებული პროდუქტები
მსგავსი სიახლეები
ევროპის კარდიოლოგიური საზოგადოება 50 წლის განმავლობაში 1200 ადამიანს აკვირდებოდა. კვლევის მიზანი იყო
18-09-2018
ერთი და იგივე დაავადების სიმპტომები სხვადასხვა სქესის ადამიანებში შეიძლება განსხვავებულად გამოვლინდეს.
03-09-2018
ქალებისთვის, განსაკუთრებით ხანდაზმულ ასაკში, კრიტიკულად მნიშვნელოვანია რაციონში სოიო. სოიოს მაღალი
21-08-2018
ამ კატეგორიის სხვა სტატიები
თუ თქვენ გჭირდებათ ოპერაცია ლიმფური კვანძების ამოკვეთით ან სხივური თერაპია, ყურადღებით გაეცანით ამ ინფორმაციას,
"ლინა ლაინი" პროგრესული ტექნოლოგიების, მეთოდიკის, უახლესი თანამედროვე მოწყობილობებისა და აპარატურის საშუალებით
სიახლე როდია, რომ დაავადებათა პროფილაქტიკა, ანუ მათი არიდება, გაცილებით შედეგიანია, ვიდრე არსებული დაავადების მკურნალობა.
საზარდულის მიდამოში დიდი რაოდენობითაა ისეთი საოფლე ჯირკვლები, რომლებსაც შეუძლია კანის
შოტლანდიელი მეცნიერები აბერდინის უნივერსიტეტიდან აცხადებენ, რომ ქალებმა მენოპაუზის პერიოდში
ანტიბაქტერიული საპნით ხელების დაბანა, განსაკუთრებით გრიპის სეზონზე, არც ისე სასარგებლოა.
03 ოქტომბერი 2016
კომში ვაშლის შორეული ნათესავია. მას სინათლე და სითბო უყვარს, ამიტომ ძირითადად თბილ ქვეყნებში
05 თებერვალი 2018
ტემპერატურის მომატება, სისუსტე, ხველა, ცხვირში სისველის შეგრძნება და შრომის უნარის დაქვეითება – მაინც რა არის
დიუკას უნივერსიტეტის მეცნიერებმა რამდენიმეწლიანი კვლევის საფუძველზე ანტიბიოტიკებისადმი გამძლე
ოქსფორდისა და ათენის უნივერსიტეტის მეცნიერებმა დაადგინეს, რომ გარკვეულმა გენეტიკურმა ცვლილებებმა