რუბრიკები
ოჯახის მკურნალის ანონსი
ივნისი 2018
კითხვა-პასუხი
როგორ დავეხმაროთ ტვინს ე.წ. ახალგაზრდობის ელექსირის გამომუშავებაში
როგორ დავეხმაროთ ტვინს ე.წ. ახალგაზრდობის ელექსირის გამომუშავებაში
მეიოს კლინიკის სპეციალისტებმა ალცჰაიმერის დაავადების შემსწავლელი ცენტრის მეცნიერებთან ერთად დაადგინეს, რომ დაბერების საწინააღმდეგო ანუ ე.წ. ახალგაზრდობის ელექსირს თავად ჩვენი ტვინი გამოიმუშავებს, მთავარია, ამისათვის მას სტიმული მივცეთ. მასტიმულირებელი ანუ ბიძგის მიმცემი, მთავარი გამშვები მექანიზმი კი ამ საქმეში ფიზიკური ვარჯიშია. სპეციალისტები გვირჩევენ სწრაფად სიარულს ან სირბილს.

დაბერების პროცესის გადავადებისათვის საკმარისია დღის განმავლობაში 3-ჯერ 30-30 წუთი ვიაროთ აჩქარებული ტემპით ან დღეში ორჯერ დავკავდეთ ამ ფიზიკური დატვირთვით 50-50 წუთის განმავლობაში. მეცნიერებმა საფუძვლიანად შეისწავლეს ორგანიზმში მიმდინარე ცვლილებები როგორც აქტიური ფიზიკური ვარჯიშის, ასევე პასიური ცხოვრების დროს.

შედეგებმა აჩვენა, რომ კოგნიტიური ფუნქციები სტაბილურ მდგომარეობას ინარჩუნებს და შესაბამისად, ალცჰაიმერის დაავადების აღმოცენება ფერხდება ფიზიკური აქტივობით გამორჩეულ პირებთან. გარდა ამისა, ვარჯიშის მოყვარულებს გაზრდილი აქვთ კუნთების ტონუსი, გაძლიერებული აქვთ სისხლის მიმოქცევა ორგანიზმში, გამოირჩევიან კარგი მეხსიერებით, რაც მათი თავის ტვინის ჟანგბადით კარგი მომარაგების შედეგია.

თინათინ გოცაძე
თარიღი : 05-02-2018
მარი
დღეში კი არა, კვირაში, გაასწორეთ.
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას,სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.
მსგავსი სიახლეები
თავით ფეხბურთის ხშირად თამაში ქალა-ტვინის ტრავმის მიღების იდენტურია, რაც იწვევს მეხსიერების
19-06-2018
ადამიანის ორგანიზმში მეორე ტვინი არსებობს, რომელიც ნაწლავშია განთავსებული. მისი მუშაობის პრინციპის
15-06-2018
მელატონინი ჰორმონია, რომელსაც ტვინის პატარა ჯირკვალი - ეპიფიზი გამოიმუშავებს.
12-06-2018
ამ კატეგორიის სხვა სტატიები
ტეხასის უნივერსიტეტის მეცნიერებმა გამოთვალეს, რომ გულისა და სისხლძარღვების დაბერების
ცნობილია, რომ ფიზიკური აქტივობა ამცირებს დეპრესიას და შფოთვას ფსიქიკურად
ველოსპორტი ინტიმური ცხოვრების გაუმჯობესების იდეალური საშუალებაა. კალიფორნიის უნივერსიტეტის
ვივარჯიშოთ შვილებთან ერთად, ხალისიანად, მხიარულად!
საოფისე სამუშაო და მჯდომარე ცხოვრების წესი დიდი დატვირთვაა ორგანიზმისთვის. ეცადეთ დღეში ერთხელ მაინც შეასრულოთ მარტივი ვარჯიშები,
ხანდაზმულმა ადამიანებმა დღეში 4000 ნაბიჯი უნდა გაიარონ. მეცნიერებმა გამოარკვიეს, რომ ფეხით სიარული
19 ივნისი 2018
სპეციალისტებმა დაადგინეს, რომ ხმელთაშუაზღვის დიეტის წესების დაცვით მომზადებული კვირაში მხოლოდ სამი
19 ივნისი 2018
აშშ-ის მკვლევარება ოჯახურ ურთიერთობებზე თანამედროვე ტექნოლოგიების გავლენა შეისწავლეს. აღმოჩნდა, რომ
კალიფორნიის უნივერსიტეტის მეცნიერებმა კარგად ცნობილი ინსტრუმენტული კვლევის–ეეგ-ს დახმარებით
გაეროს ბავშვთა ფონდის (UNICEF) „მოსახლეობის კეთილდღეობის კვლევის 2017“ თანახმად, შინამეურნეობებისთვის
კალიფორნიის სააპელაციო სასამართლომ უკურნებელი სენით დაავადებულთა მიმართ ევთანაზიის გამოყენება დაუშვა.