როგორ დავეხმაროთ ტვინს ე.წ. ახალგაზრდობის ელექსირის გამომუშავებაში - მკურნალი.გე
რუბრიკები
ოჯახის მკურნალის ანონსი
აგვისტო 2018
კითხვა-პასუხი
როგორ დავეხმაროთ ტვინს ე.წ. ახალგაზრდობის ელექსირის გამომუშავებაში
როგორ დავეხმაროთ ტვინს ე.წ. ახალგაზრდობის ელექსირის გამომუშავებაში
მეიოს კლინიკის სპეციალისტებმა ალცჰაიმერის დაავადების შემსწავლელი ცენტრის მეცნიერებთან ერთად დაადგინეს, რომ დაბერების საწინააღმდეგო ანუ ე.წ. ახალგაზრდობის ელექსირს თავად ჩვენი ტვინი გამოიმუშავებს, მთავარია, ამისათვის მას სტიმული მივცეთ. მასტიმულირებელი ანუ ბიძგის მიმცემი, მთავარი გამშვები მექანიზმი კი ამ საქმეში ფიზიკური ვარჯიშია. სპეციალისტები გვირჩევენ სწრაფად სიარულს ან სირბილს.

დაბერების პროცესის გადავადებისათვის საკმარისია დღის განმავლობაში 3-ჯერ 30-30 წუთი ვიაროთ აჩქარებული ტემპით ან დღეში ორჯერ დავკავდეთ ამ ფიზიკური დატვირთვით 50-50 წუთის განმავლობაში. მეცნიერებმა საფუძვლიანად შეისწავლეს ორგანიზმში მიმდინარე ცვლილებები როგორც აქტიური ფიზიკური ვარჯიშის, ასევე პასიური ცხოვრების დროს.

შედეგებმა აჩვენა, რომ კოგნიტიური ფუნქციები სტაბილურ მდგომარეობას ინარჩუნებს და შესაბამისად, ალცჰაიმერის დაავადების აღმოცენება ფერხდება ფიზიკური აქტივობით გამორჩეულ პირებთან. გარდა ამისა, ვარჯიშის მოყვარულებს გაზრდილი აქვთ კუნთების ტონუსი, გაძლიერებული აქვთ სისხლის მიმოქცევა ორგანიზმში, გამოირჩევიან კარგი მეხსიერებით, რაც მათი თავის ტვინის ჟანგბადით კარგი მომარაგების შედეგია.

თინათინ გოცაძე
თარიღი : 05-02-2018
მარი
დღეში კი არა, კვირაში, გაასწორეთ.
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას,სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.
რეკომენდირებული პროდუქტები
მსგავსი სიახლეები
მეხსიერება და დამახსოვრების პროცესი დამოკიდებულია თავის ტვინის ელექტრულ აქტივობაზე, ანუ იმაზე, თუ რამდენად საჭირო დონეზე მიმდინარეობს თავის ტვინში
13-08-2018
ვარჯიშს რომ უდიდესი მნიშვნელობა აქვს ჯანმრთელობისა და დღეგრძელობისათვის ამ აჩქარებულ და
11-08-2018
აღმოსავლეთ ფინეთის მეცნიერების მიერ ჩატარებულმა კვლევებმა აჩვენა, რომ მოზარდობის ასაკში ალკოჰოლის
25-07-2018
ამ კატეგორიის სხვა სტატიები
ვარჯიშს რომ უდიდესი მნიშვნელობა აქვს ჯანმრთელობისა და დღეგრძელობისათვის ამ აჩქარებულ და
კოპენჰაგენის უნივერსიტეტის სპეციალისტებმა დაადგინეს, რომ ფეხბურთი ძალიან სასარგებლოა არანავარჯიშევი,
ცურვის 7 წესი, რომლსაც შეუძლია სიცოცხლის გადარჩენა:
ფეხბურთი ისეთივე ეფექტურია მაღალი წნევის სამკურნალოდ, როგორც წნევის დამწევი აბები. ფეხბურთის წყალობით
ტეხასის უნივერსიტეტის მეცნიერებმა გამოთვალეს, რომ გულისა და სისხლძარღვების დაბერების
ცნობილია, რომ ფიზიკური აქტივობა ამცირებს დეპრესიას და შფოთვას ფსიქიკურად
20 აგვისტო 2018
ბავშვის იმუნიტეტის გასაძლიერებლად და დედის გინეკოლოგიური, ენდოკრინოლოგიური დაავადებების, სარძევე
20 აგვისტო 2018
ცნობილია, რომ ხილ-კენკროვნები ორგანიზმისთვის სასარგებლოა, თუმცა ეს ყოველთვის ასე არ არის. ზოგიერთი
ჯერ კიდევ ძველი ჩინელები ამბობდნენ: “ცხოველი ადამიანის მეგობარი და ნათესავია, ის განიცდის ადამიანისთვის დამახასიათებელ გრძნობებს:
მოტეხილობის, განსაკუთრებით ხერხემლის, შეხორცება ზოგჯერ ძალიან რთული ხდება. ამგვარი ტრავმისას
2018 წლის 1-ლი იანვრიდან 1-ელ აგვისტომდე პერიოდში, საქართველოს ფარმაცევტული ბაზრიდან 380 868