ფიტნესი და სპორტი - მკურნალი.გე
რუბრიკები
ოჯახის მკურნალის ანონსი
აგვისტო 2018
ფიტნესი და სპორტი
ცურვა აკაჟებს ორგანიზმს, ხელს უწყობს თერმორეგულაციის მექანიზმთა სრულყოფას, აძლიერებს იმუნიტეტს, აუმჯობესებს გარემოსთან ადაპტაციის უნარს, ამაღლებს ზოგად ტონუსსა და გამძლეობას. მას, ვინც რეგულარულად ცურავს, ჯანსაღი ძილი, კარგი მადა და გაწონასწორებული ნერვული სისტემა აქვს.ცურვის დროს ყველა ჯგუფ­ის კუნთები აქტიურდება, ხოლო სისხლის მიმოქცევის სისტემა, სხეულის ჰორიზონტალური მდგომარეობიდან და გარემოს (წყლის) სპ­­ე­ციფიკიდან გამომდინარე, უფრო ნაკლებად იტვირთება, ვიდრე, მაგალითად, თხილამურებით სრიალის ან სირბილის დროს. ამით განსხვავდება ცურვა სხვა ციკლური ვარჯიშებისგან.
რეგულარული ვარჯიში დროსა და დისციპლინას მოითხოვს. მამაკაცები, რომლებიც ამას ჯერ კიდევ სკოლის ასაკიდან არიან შეჩვეულები, ვარჯიშს მას შემდეგაც კი აგრძელებენ, რაც სამსახურებრივი თუ ოჯახური მოვალეობებით დაიტვირთებიან, ხოლო მათ, ვისთვისაც უჩვეულოა ფიზიკური დატვირთვა, სპორტს კვირაში რამდენიმე საათი უნდა დაუთმონ.ვარჯიში აუცილებელია ჯანმრთელობისთვის, მაგრამ თუ რამდენიმე მიზანს ერთდროულად დავისახავთ, ადვილად შეიძლება, ყველა ფრონტზე დავმარცხდეთ. წარმატებით გადაიჭრება მხოლოდ სწორად დასმული, რეალური და პრაქტიკულად შესრულებადი ამოცანები.
ნაჩვენებია მე-10 გვერ 14 - დან
31 მაისი 2013
დღეს პროფილაქტიკური აცრები ყველაზე ეფექტური საშუალებაა ინფექციური დაავადებებისგან ბავშვების დასაცავად,
24 სექტემბერი 2018
D ვიტამინი გვეხმარება ძვლების სიმტკიცის შენარჩუნებაში, თუმცა სპეციალისტები მოგვიწოდებენ
მომაკვდინებელ დაავადებებთან საბრძოლველად კაცობრიობა უკვე დიდი ხანია იყენებს ვაქცინებს,
თუ ადამიანი რეგულარულად თამაშობს ჩოგბურთს, მას ამით შეუძლია სიცოცხლის თითქმის 10 წლით
სპეციალისტებმა აღწერეს ბიპოლარული მოშლილობით დაავადებული 51 წლის პაციენტის შემთხვევა, რომლის