ფიტნესი და სპორტი - მკურნალი.გე
რუბრიკები
ოჯახის მკურნალის ანონსი
ივლისი 2018
კითხვა-პასუხი
ფიტნესი და სპორტი
ცურვა აკაჟებს ორგანიზმს, ხელს უწყობს თერმორეგულაციის მექანიზმთა სრულყოფას, აძლიერებს იმუნიტეტს, აუმჯობესებს გარემოსთან ადაპტაციის უნარს, ამაღლებს ზოგად ტონუსსა და გამძლეობას. მას, ვინც რეგულარულად ცურავს, ჯანსაღი ძილი, კარგი მადა და გაწონასწორებული ნერვული სისტემა აქვს.ცურვის დროს ყველა ჯგუფ­ის კუნთები აქტიურდება, ხოლო სისხლის მიმოქცევის სისტემა, სხეულის ჰორიზონტალური მდგომარეობიდან და გარემოს (წყლის) სპ­­ე­ციფიკიდან გამომდინარე, უფრო ნაკლებად იტვირთება, ვიდრე, მაგალითად, თხილამურებით სრიალის ან სირბილის დროს. ამით განსხვავდება ცურვა სხვა ციკლური ვარჯიშებისგან.
რეგულარული ვარჯიში დროსა და დისციპლინას მოითხოვს. მამაკაცები, რომლებიც ამას ჯერ კიდევ სკოლის ასაკიდან არიან შეჩვეულები, ვარჯიშს მას შემდეგაც კი აგრძელებენ, რაც სამსახურებრივი თუ ოჯახური მოვალეობებით დაიტვირთებიან, ხოლო მათ, ვისთვისაც უჩვეულოა ფიზიკური დატვირთვა, სპორტს კვირაში რამდენიმე საათი უნდა დაუთმონ.ვარჯიში აუცილებელია ჯანმრთელობისთვის, მაგრამ თუ რამდენიმე მიზანს ერთდროულად დავისახავთ, ადვილად შეიძლება, ყველა ფრონტზე დავმარცხდეთ. წარმატებით გადაიჭრება მხოლოდ სწორად დასმული, რეალური და პრაქტიკულად შესრულებადი ამოცანები.
ნაჩვენებია მე-10 გვერ 14 - დან
19 ივლისი 2018
ამერიკელმა კარდიოლოგებმა ადამიანის ორგანიზმისთვის ყველაზე მავნე პროდუქტი დაასახელეს. დიეტურმა
19 ივლისი 2018
ამერიკის ფსიქოლოგთა ასოციაციის მეცნიერების დასკვნით, შვებულება ადამიანს განტვირთვაში ეხმარება, მაგრამ
თვალის ჩრდილი მაკიაჟის მნიშვნელოვანი ელემენტია. ეს უნივერსალური კოსმეტიკური პროდუქტია, რომელმაც
კუჭისა და ნაწლავის კიბოს განვითარების მომატებული რისკის შემცველია წითელი გადამუშავებული
გარდაბანსა და მარნეულში შხამიანი ქვეწარმავლის მიერ ადამიანის დაკბენის ორი ფაქტი დაფიქსირდა. პაციენტებს