კითხვა-პასუხი - ონკოლოგია - მკურნალი.გე
რუბრიკები
ოჯახის მკურნალის ანონსი
კითხვა-პასუხი
0
უფასო კითხვა
0
ფასიანი კითხვა
კითხვა-პასუხი - ონკოლოგია
კატეგორია - ონკოლოგია
commerce
10-06-2018
- მამას დაუდგინეს ღვიძლის სიმსივნე მე 4 სტადია.ფეხები აქვს დასიებული.მადა დაქვეითებული.ძალიან უჭირს სიარული..ექიმმა დაუნიშნა პრეპარატი კაბეციტამინი 500 იანი დღეში სამჯერ...ინსტრუქციაში წავიკითხე რომ 14 დღის შემდეგ უნდა შეისვენოს 7 დღე.მერე ისევ ასე გაიმეოროს.ექიმს მსგავსი არაფერი უთქვამს...როგორ მოვიქცე? პარალელურად ვასმევ გრავიოლას.კანაფის ზეთის კაფსულებს და კურკუმას...სულ 1 კვირაა რაც დავიწყეთ ესენი...ასე მგონია ესენი უფრო მოუხდა ვიდრე სხვა რამ...კაბეცედამინმა თუთქოს სულ მოადუნა..რას მირჩევთ?
პასუხი
- კაპეციტაბინი არის სიმსივნის საწინააღმდეგო პრეპარატი და მას ახასიათებს გვერდითი მოვლენები, რასაც აღწერთ. მაგრამ მცენარეული პრეპარატები მის ეფექტს ვერ ჩაანაცვლებს, ისინი მხოლოდ დამხმარე საშუალებად უნდა გამოიყენოთ ექიმის დანიშნულების პარალელურად. ზოგადად ამ პრეპარატის მიღებისას, მუდმივად უნდა იყოთ კავშირზე მკურნალ ექიმთან. პრეპარატის დოზა რეგულირდება გვერდითი ეფექტების გამოხატვის შესაბამისად. ამიტომ თვითნებურად ნურც მოხსნით და ნურც შეამცირებთ.
კომენტარები
დაამატეთ კომენტარი
მსგავსი კითხვები
03 ოქტომბერი 2016
კომში ვაშლის შორეული ნათესავია. მას სინათლე და სითბო უყვარს, ამიტომ ძირითადად თბილ ქვეყნებში
05 თებერვალი 2018
ტემპერატურის მომატება, სისუსტე, ხველა, ცხვირში სისველის შეგრძნება და შრომის უნარის დაქვეითება – მაინც რა არის
დიუკას უნივერსიტეტის მეცნიერებმა რამდენიმეწლიანი კვლევის საფუძველზე ანტიბიოტიკებისადმი გამძლე
ოქსფორდისა და ათენის უნივერსიტეტის მეცნიერებმა დაადგინეს, რომ გარკვეულმა გენეტიკურმა ცვლილებებმა