რუბრიკები
ოჯახის მკურნალის ანონსი
ივლისი 2018
0
უფასო კითხვა
0
ფასიანი კითხვა
კითხვა-პასუხი - ზოგადი ქირურგია
კატეგორია - ზოგადი ქირურგია
04-05-2017
-გამარჯობა. E ვიტამინით დავიბერე ტუჩები, ერთი კვირის შემდეგ გამისივდა რა შეიძლება რომ მოვიმოქმედო? ტუჩები უკვე ძალიან ცუდ მდგომარეობაშია
პასუხი
-E ვიტამინი ზეთოვანი ხსნარია და მას ახასიათებს ინექცირებულ ადგილას შეგუბება, შემდგომ კი დაჩირქებითი პროცესის განვითარება. სასწრაფოდ მიმართეთ ყბა-სახის ქირურგ!
კომენტარები
27 თებერვალი 2018 12:09
რა გინდა, კარგია, გაგსიებია, ანუ უფრო დაგბერვია.
15 იანვარი 2018 17:04
girsi xar ras iberavdi,sheirge rac gmertma gibodza
დაამატეთ კომენტარი
მსგავსი კითხვები
16 ივლისი 2018
ჯანდაცვის სამინისტრო პოლიფარმაციის შემთხვევების ანუ მედიკამენტების ჭარბად დანიშვნის პრევენციის მექანიზმს
16 ივლისი 2018
ამერიკელმა მეცნიერებმა გამოაქვეყნეს სია, რომელშიც ჩამოთვლილია სიმსუქნის გამომწვევი ძირითადი
ბანანი სასარგებლოა მასში დიდი რაოდენობით კალიუმისა და სხვა ნივთიერებების შემცველობის გამო, თუმცა
თურქეთში, სამსუნი-ანკარას ავტომაგისტრალზე ავარიისას საქართველოს ხუთი მოქალაქე დაშავდა.
საუბედუროდ, მინდელის შახტში გამოცხადებული სიკვდილის ქრონიკა გრძელდება, - ამის შესახებ პარლამენტის