კვირაში ორჯერ თევზის მიღება ინსულტისა და ინფარქტის განვითარების რისკს თითქმის 50%-ით აქვეითებს - მკურნალი.გე
რუბრიკები
ოჯახის მკურნალის ანონსი
აგვისტო 2018
კითხვა-პასუხი
კვირაში ორჯერ თევზის მიღება ინსულტისა და ინფარქტის განვითარების რისკს თითქმის 50%-ით აქვეითებს
კვირაში ორჯერ თევზის მიღება ინსულტისა და ინფარქტის განვითარების რისკს თითქმის 50%-ით აქვეითებს
თევზი ძალიან სასარგებლოა ადამიანის გულისა და სისხლძარღვებისთვის. ჰარვარდის უნივერსიტეტის მკვლევარების აზრით, კვირაში თევზის მხოლოდ ორი პორცია საკმარისია, გულსისხლძარღვთა სისტემის დაავადებებითა და ინფარქტით გამოწვეული სიკვდილიანობის რისკის შესამცირებლად.

ამის მიზეზია ცხიმოვანი მჟავები ომეგა-3. მეცნიერების თქმით, ცხიმიანი ხორცის თევზით სრულად ჩანაცვლებით ადამიანი მაშინვე შეიგრძნობს დადებით ეფექტს. თუ ეს შეუძლებელია, თევზი კვირაში ერთხელ მაინც უნდა მივიღოთ.

ცნობილია, რომ ცხიმოვანი მჟავები არბილებს სისხლძარღვების კედლებს და ანიჭებს ელასტიურობას, ასევე აქვეითებს წნევასა და ქოლესტერინის დონეს. სწორედ ამიტომ თევზის მოყვარულები უფრო ჯანმრთელები არიან, ვიდრე ხორცის მომხმარებლები. კერძოდ, კვირაში
ორჯერ, თევზის მიღება თითქმის 50%-ით აქვეითებს გულის იშემიური დაავადების, ინსულტის და ინფარქტის განვითარების რისკს.


ლალი ჩხიკვაძე

კომენტარი არ გაკეთებულა
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას,სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.
რეკომენდირებული პროდუქტები
მსგავსი სიახლეები
დიეტა სისხლში ქოლესტერინის დონის დაქვეითების უმარტივესი საშუალებაა. ამგვარი დიეტის საფუძველი
02-08-2018
წონის დაკლებაზე იმდენად ხშირად საუბრობენ, რომ რჩევები, დიეტის რეცეპტები და ვარჯიშების კომპლექსი
01-08-2018
ზღვის პროდუქტები, განსაკუთრებით კი ზღვის კომბოსტო, სისხლში ქოლესტერინის ნორმალური დონის
31-07-2018
ამ კატეგორიის სხვა სტატიები
თანამედროვე ადამიანის ცხოვრების წესი ჯანმრთელობისთვის უფრო მავნე და საზიანოა. მუდმივი სტრესის, სრულფასოვანი
საკვების შესახებ მრავალი სტერეოტიპი არსებობს: ის ან სასარგებლოა, ან მავნებელი, ან ხარისხიანია ან უხარისხო, ან ახალია, ან ვადაგასული.
ამერიკელი ექსპერტები შავი ქლიავის რაციონში ჩართვისკენ მოგვიწოდებენ. მასში მაღალია ანტიოქსიდანტების
ამ სიაში აღმოჩნდა დაბალკალორიული ჩინური კომბოსტო, რომელიც მდიდარია კალციუმით, უჯრედისითა და
სრულფასოვანი ძილისთვის დიდი მნიშვნელობა აქვს არა მხოლოდ საკვებ რაციონს, არამედ საკვების მიღების დროსაც.
დიეტა სისხლში ქოლესტერინის დონის დაქვეითების უმარტივესი საშუალებაა. ამგვარი დიეტის საფუძველი
13 აგვისტო 2018
თანამედროვე ადამიანის ცხოვრების წესი ჯანმრთელობისთვის უფრო მავნე და საზიანოა. მუდმივი სტრესის, სრულფასოვანი
11 აგვისტო 2018
ვარჯიშს რომ უდიდესი მნიშვნელობა აქვს ჯანმრთელობისა და დღეგრძელობისათვის ამ აჩქარებულ და
ახალგაზრდებს ხშირად აბრაზებთ უფროსი თაობის ამგვარი ფრაზები: “ყველაფერს თავისი დრო და ასაკი აქვს”, “რა დროს შენი სიყვარულია” და ა.შ.
ფილოსოფოსები ნაოჭს დროის ბეჭედს უწოდებენ, ქალები კი მათ ასწლეულების მანძილზე სხვადასხვა ხერხით ებრძვიან.
სამედიცინო საქმიანობის სახელმწიფო რეგულირების სააგენტო სამშობიარო სახლ „ნინოში“ შესვლის თაობაზე